۱۳۸۸ خرداد ۷, پنجشنبه


هيتلر ايران

با تاسی بر استاد وزری خان

السلام علیک یا احمدی نژاد:

در روایات آمده است احمدی نژاد مردی است معجزه هزاره سوم که با وجود کریه المنظری و ناقص العقلی او را رحمه للعالمین می دانند. با ظهورش در عرصه ایران زمین و حضورش در بالاترین مقام اجرایی این بلاد آنچنان نکبت و نحوستی این ولایت را در برگرفته که جز حضرت فیل کسی را یارای نجات این مردمان از چاه فاضلاب دولت نهم نیست و روشن است که اگر بقای او 4 سال دیگر تضمین شود نابودی این جامعه حتمی و قطعی پیش بینی شده است.

بهرحال در روایت آمده است هرگاه بحران و غم و درد و بی پولی بر شما وارد شد رو به مقر ریاست جمهوری بایستید و با خلوص نیت این دعا را بخوانید:

السلام علیک یا احمدی نژاد
السلام علیک یا معدن الادعا و الافتضاح فی الدنیا و الاخره
بابی و انت و امی یا احمدی نژاد (یعنی پدر و مادرم فدای تو ای معجزه هزاره )
اعوذ بالله به سازمان ملل رفتنت
تبارک الله به رو به قبله شدنت‌

اکنون رو به سوی قم بایستید و سه مرتبه بگویید:

لعن الله علی طالبان شیعه و اصحابه
لعن الله علی بن لادنان ایرانی الی قیام یوم الدین

اکنون به سوی جمهوری اسلامی بایستید و با حال نزار این دعا را بخوانید.


اللهم
بحق محمود و هاله
بحق
گرانی شیر و ماست کاله
بحق
افتادن مردم از چاه به چاله
بکش این معجزه کریه هزاره

۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

«حلقه گم شده داروین»


راستي راستي اگر شكل و شمايل‌هايي به اين كج و معوجي را در سايت‌ پليس بين‌الملل ببينيد كه به دليل سردستگي باندهاي مافيايي تحت تعقيب هستند انصافاً سر سوزن شك مي ‌كنيد كه اينها به جاي اينكه دزد و جاني باشند، وزيران كابينه يك دولت به ظاهر انقلابي و مردمي هستند كه ادعاي عدالت و انسان دوستي اش گوش فلك را كرده كرده است.

از همه خوشگل تر رئيس اين كابينه يعني رئيس جمهوري شديداً ضد اسرائيلي و ضد هولوكاستي ايران، محمود احمدي ن‍ژاد است كه الحق اگر حلقه گم شده داروين نباشد، دست كم مي‌شود ادعا كرد كه يكي از ننه بزرگهايش گذري به جنگل‌هاي افريقا براي تفريحات سالم داشته و هكذا با يكي از شمپانزههاي آفريقايي استغفرالله بله ... و الا بيني و بين الله چطوري انسان جماعت مي‌تواند دست تنها، چنين مخلوق عجيب‌الخلقه‌اي را به بشريت عرضه كند.

حالا اگر كسي به بنده اعتراض كند كه اينها هم بنده خدا هستند، خودشان كه نمي‌خواستند اين شكلي شوند، بنده عرض مي‌كنم اولاً خدا همينجوري و بي حساب و كتاب بين بندگانش فرق نمي گذارد و بالاخره يك اسباب و علتي در كار هست كه يكي قيافه‌‌اش آدميزادي است و يكي متعلق به ماقبل تاريخ. دوماً حالا چه كسي گفته كه نشانه عدل و انصاف يك دولت اين است كه وزيرانش از درب و داغان‌ترين خلايق انتخاب شوند. سيماً اي كاش اين درب و داغاني فقط به شكل و شمايل حضرات تمام مي ‌شد، درد آنجاست كه نفاق اين حضرات روي معاويه را هم سفید كرده است و جناب معاويه اگر زنده تشريف داشتند حتماً شبها در خدمت آقايان تلمذ مي فرمودند.

و اما نتیجه 4 سال زمامداری تیم «حلقه گم شده داروین» به شرح زیر است:

  • تورم به فلک رسید و مردم در قعر چاه زیر خط فقر غرق شدند تا سرداری میلیاردر وزیر کشور شود و سلاطین شکر و لاستیک و چوب به اسودگی زندگی کنند و پالیزدار روزی چند بار در زندان سکته کند و همه اش برای رفاه مردم بود!
  • ایران اوین شد و همه اش به خاطر امنیت ملی بود!
  • چند میلیارد بودجه به همان جایی رفت که پول نفت اما همه اش به خاطر خود مردم بود!
  • دانشجو زندانی و استاد اخراج شد تا وزیر کشور از غم بیسوادی دق نکند و مجبور به جعل مدرک نشود اما همه اش به خاطر مصلحت مردم بود!
  • زنان و دختران راهی ماشینهای گشت ارشاد شدند تا به نوبت به محضر والامقام زارعی و اگر نشد حجه الاسلام گلستانی برسند اما همه اش به خاطر اسلام و قران بود!

......

شما هم اضافه کنید...


ستاد ضد انتخابات احمدی و دوستان